Üniversitemiz, Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Kayseri Büyükşehir Belediyesi iş birliğiyle "Afet Farkındalığında Kendi Kamu Spotumu Kendim Yapıyorum" adlı proje 28 Nisan 2025 tarihinde başlatılmıştır. Projenin ilk eğitim gününde Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde eğitim gören 9. ve 10. sınıf öğrencilerinden seçilen 18 kişilik grup, Büyükşehir Belediyesi Afet İşleri ve İtfaiye Daire Başkanlığı tarafından verilen "Afet Farkındalığı ve Yangın Eğitimi"ne katılmıştır. 29 Nisan 2025 tarihinde Sümer kampüsünde video oluşturma ve montajlama eğitimleri Üniversitemiz öğrencileri tarafından verilmiştir.





