Üniversitemiz, Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Kayseri Büyükşehir Belediyesi iş birliğiyle "Afet Farkındalığında Kendi Kamu Spotumu Kendim Yapıyorum" adlı proje 28 Nisan 2025 tarihinde başlatıldı.
Projenin ilk eğitim gününde Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde eğitim gören 9. ve 10. sınıf öğrencilerinden seçilen 18 kişilik grup, Büyükşehir Belediyesi Afet İşleri ve İtfaiye Daire Başkanlığı tarafından verilen "Afet Farkındalığı ve Yangın Eğitimi"ne katıldı.
Eğitimin ikinci ve üçüncü gününde ise Abdullah Gül Üniversitesi öğrencileri tarafından medya üretimine dair kamera, ışık, uyarlama, yönetmenlik, yazarlık, ses ve yapımcılık gibi başlıklarda temel eğitimler verildi. İnteraktif uygulamalarla desteklenen bu eğitim sürecinde, öğrencilerin kendi kamu spotlarını yapabilmeleri için teknik bilgi ve beceriler aktarıldı.
Proje sonunda öğrenciler tarafından hazırlanan kamu spotları 28 Mayıs 2025 tarihinde belirlenen juri üyeleri tarafından değerlendirilmiş, ödül töreninde dereceye giren gençlere ödülleri verilmiştir.

.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)