15-21 Mayıs ‘Gençlik Haftası’ etkinlikleri kapsamında düzenlenen ‘Fener Alayı Yürüyüşü’ne birimimiz ve gönüllü öğrenciler katılım sağlamıştır. Tuna Kavşağı’ndan başlayıp Cumhuriyet Meydanı’nda son bulan Fener Alayı’na, Valimiz Sayın Gökmen Çiçek ve diğer protokol üyelerinin yanı sıra gönüllü gençler, öğrenciler, sporcular ve vatandaşlar da katılmıştır.
