Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında eğitimde niteliği artırmak, ölçme ve değerlendirme süreçlerine bütüncül bir bakış kazandırmak amacıyla düzenlenen çalıştay, Abdullah Gül Üniversitesi ev sahipliğinde gerçekleştirilmiştir.
Çalıştayın açılış programına Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürü Dr. Erdal Kılınç, Planlama ve Koordinasyon Daire Başkanı Fevzi Sezer, Kayseri İl Millî Eğitim Müdürü Coşkun Esen, Abdullah Gül Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Erk Hacıhasanoğlu, il ve ilçe millî eğitim yöneticileri, akademisyenler, öğretmenler ve protokol üyeleri katılmıştır.
Çalıştayda; Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda ölçme ve değerlendirme uygulamaları, ortak yaklaşımlar ve eğitim süreçlerinde kaliteyi artırmaya yönelik çalışmalar ele alınmıştır.






